strona macierzysta

Po podpisaniu umowy z z naszym biurem do Państwa należy jedynie

  1. wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, rachunki, wydruki z kasy fiskalnej, ewidencje sprzedaży),
  2. przyjmowanie dokumentów zakupu,
  3. dostarczanie dokumentów w wyznaczonym przedziale czasowym do naszego biura (osobiście, przez kuriera lub, na życzenie, przez naszego pracownika),
  4. kontak telefoniczny lub osobisty w celu wyjaśnienia niejasności,
  5. zaś całą resztą zajmuje się nasze biuro.

Podchodząc bardzo elastycznie do wymagań naszych klientów, zakres naszych usług dostosujemy do Państwa indywidualnych potrzeb.

Wyprowadzanie zaległości księgowych.

W przypadku powstania jakichkolwiek zaległości księgowych lub kadrowych, nasze biuro w sposób zgodny z prawem, szybko i profesjonalnie wyprowadzi je na bieżąco. Uwolnisz się od stresu związanego z ewentualną kontrolą, która mogłaby je odkryć. Przykre konsekwencje jakie Ci groziły nie będą już Twoim problemem.

*